Ga je mee naar de Apenheul?

Zin in een gezellige dag tussen de apen? Meld je dan aan voor het uitje naar de Apenheul op zaterdag 19 september!

 

We verzamelen om 10.00 uur bij de ingang

Rond 15.00 / 16.00 uur sluiten we gezamenlijk af (langer blijven mag natuurlijk!)

Vergeet je lunchpakketje en drinken niet, of neem wat geld mee om iets te kopen

Rutger en Patrick zijn erbij namens VOX!

De kosten zijn 10,-

 

Meld je aan via onderstaand formulier!

Ontvang als eerste handige tips en informatie

  • Op de hoogte van acties
  • Ontvang het laatste nieuws